Про послугу перенесення абонентського номера
З поширенням мобільного зв’язку у наше життя все більш актуальним стає завдання дати абоненту можливість зберегти свій телефонний номер навіть після переходу до іншого оператора. Послуга із перенесення абонентського номера дозволяє абоненту перейти до іншого мобільного оператора із своїм улюбленим номером. Скористатися даною послугою буде можливо починаючи з 1 травня 2019 року.

Чому варто змінити свого оператора на Lycamobile?
Лайкамобайл – найновіша мобільна мережа в Україні, яка пропонує високоякісні дешеві національні та міжнародні дзвінки, SMS та Інтернет-трафік. Наші послуги тепер доступні у 22 країнах на 5 континентах, і ми обслуговуємо більше 15 мільйонів абонентів по всій земній кулі:

  • Вигідні дзвінки на номери Lycamobile у всіх 22 країнах Lycamobile.
  • 3000 хвилин на номери Lycamobile за кордон!
  • Користуйтеся вигідними інтернет-пакетами та пакетами хвилин в роумінгу по всьому Євросоюзу!
  • Вигідні тарифи як в Україні, так і за кордоном

Завядки запровадженню послуги перенесення номера в Україні у людей нарешті з'явиться реальний вибір та можливість адекватно оцінити головні цінові пропозиції на ринку телекомунікацій, а не просто зберігати свій улюблений номер роками.


Основні умови для здійснення послуги перенесення номера:
  • Номер, який Ви бажаєте перенести оформлений на Вас або у Вас є довіреність від абонента, на якого оформлений номер;
  • паспортні дані абонента збігаються з даними в базі оператора, який в даний момент обслуговує номер, що переноситься;
  • номер не заблоковано;
  • номер раніше не переносився або з моменту останнього перенесення пройшло більше 30 днів
  • Обов’язковою умовою процесу реєстрації номера є наявність особистого кабінету та внесення достовірних особистих даних.

Процедура послуги перенесення номера
Перенесення номера в Lycamobile здійснюється безкоштовно!

Всі необхідні дії за абонента виконує Lycamobile. Звертатися до діючого оператора не потрібно! Ви можете оформити заявку на послугу перенесення номера.

Для отримання послуги із перенесення абонентського номера Вам буде надано SIM-картку Lycamobile:

  • SIM-картку Ви зможете отримати за адресою: ТОВ «Лайкамобайл Україна» м.Київ, вул Хрещатик, буд.19А , або SIM-картку Вам буде надіслано поштовою службою (Укрпошта або Нова Пошта).
  • Після успішного перенесення абонентського номера до мережі Lycamobile, Ви зможете користуватись послугами мобільного зв'зку за умовами обраного тарифного плану. Додаткову заміну SIM-картки робити не потрібно.


Для оформлення заявки на послугу перенесення номера будуть потрібні:
For private customers:

  • Паспорт або інший документ, що засвідчує особу
  • Картка платника податків (реєстраційний номер облікової картки платника податків)
  • SIM-картка оператора, який в даний момент здійснює обслуговування абонентського номера (ця SIM-картка повинна мати можливість отримання СМС)
  • Заповнена заява на перенесення абонентського номер

При поданні заяви ви можете обрати дату перенесення номера: не раніше 3 днів і не пізніше 6 місяців з моменту подання заяви. При здійсненні послуги перенесення номера, вам буде видана нова SIM-картка Lycamobile, на яку буде перенесено Ваш номер. Грошові кошти та послуги з вашого номера у колишнього оператора не переносяться. Ви можете отримати їх після перенесення номера в Lycamobile, звернувшись до попереднього оператора з паспортом. У момент перенесення номера можливе тимчасове обмеження зв'язку: до 30 хвилин для вихідних дзвінків і до 3 годин для вхідних.

Причини відмови в наданні послуги перенесення номера:
Абоненту відмовляється у перенесенні номера, якщо:

  • абонент отримує телекомунікаційні послуги знеособлено;
  • право користування абонентським номером, на перенесення якого подана заява, належить іншій особі, або якщо на підставах, визначених законодавством, за цим номером припинено надання послуг абоненту, який заявляє про бажання його перенести;
  • абонент, який бажає перенести номер, під час перенесення абонентського номера подав заяву про перенесення цього самого абонентського номера іншому оператору-отримувачу;
  • після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 календарних днів;
  • абонентом у заяві про перенесення абонентського номера зазначено неповні та/або недостовірні дані;

Якщо у Вас виникли проблеми з переходом в Lycamobile
Для отримання консультації про причину відмови у перенесенні номера, Ви можете звернутися:



 

Live Broadcast - Live Audio Broadcast of PSL T20

 
PSL Banner

* This is a mandatory field

New User:

Returning user: