Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page

Шановні Клієнти, у зв’язку з неможливістю здійснення відправлень SIM-карт, термін виконання замовлень залишається невизначеним. Наші SIM-картки, як і раніше, представлені в офлайн-магазинах (в залежності від поточної ситуації у кожному окремому регіоні та роботи магазинів наших партнерів). Якщо ви замовили SIM-карту з пакетом послуг або поповненням, і вона не була доставлена, PIN-код для активації пакету послуг або поповнення може бути використаний з будь-якою новою SIM-картою Lyca Mobile. Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше відновити відправлення. Будь ласка, зв’яжіться з нашою Службою Підтримки для повернення коштів. Дякуємо за розуміння.

Зверніться до нас

contact-us

Якщо у Вас є питання, чи ви хочете більше дізнатися про компанію «Лайкамобайл» Зверніться до нас.

Наша міжнародна команда Lyca Mobile приймає ваші дзвінки з понеділка по суботу, з 9-ї ранку до 6-ї вечора.

Щоб зв'язатися зі службою підтримки клієнтів:

Наберіть 1100 зі свого Lyca Mobile.

0 800 505 111 зі стаціонарних і мобільних номерів в Україні.

+38091600 0110 з вашого номера Lyca Mobile в роумінгу.

Заповніть форму нижче або надішліть електронний лист на адресу cs@lycamobile.ua

+380

Якщо ви вже звернулися до служби підтримки клієнтів, використовуючи наведені вище способи, але не отримали задовільну відповідь, надішліть електронний лист на адресу complaints@lycamobile.ua в листі опишіть вашу проблему або скопіюйте раніше надісланий лис. Крім того, якщо ви надіслали запит за допомогою онлайн-форми вище, будь ласка, надішліть нам відповідь яку ви отримали.

Наша ціль - прийняти рішення щодо Вашої скарги якнайшвидше, і ми будемо тримати вас у курсі відносно того, коли і як ми пропонуємо її вирішити. Ми намагаємося прийняти рішення по всіх скаргах протягом 5 робочих днів (за виключенням вихідних та банківських вихідних)

Інші послуги

Залиш свій email Щоб отримувати спеціальні пропозиції від Lyca Mobile