Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page

Шановні Клієнти, у зв’язку з неможливістю здійснення відправлень SIM-карт, термін виконання замовлень залишається невизначеним. Наші SIM-картки, як і раніше, представлені в офлайн-магазинах (в залежності від поточної ситуації у кожному окремому регіоні та роботи магазинів наших партнерів). Якщо ви замовили SIM-карту з пакетом послуг або поповненням, і вона не була доставлена, PIN-код для активації пакету послуг або поповнення може бути використаний з будь-якою новою SIM-картою Lyca Mobile. Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше відновити відправлення. Будь ласка, зв’яжіться з нашою Службою Підтримки для повернення коштів. Дякуємо за розуміння.

success freesim

Замовлення розміщено успішно

Thank you for your order in Lyca Mobile

Після замовлення SIM-карти на сайті, перевірте свою E-Mail адресу, вам прийде 2 листи, код активації SIM-карти та лист інструкція.
Важливо, якщо ви не отримали листи, будь ласка, перевірте папку "Спам"!
We remind you that Lyca Mobile sends SIM-cards by New Mail, you will receive a message from New Mail on your phone. The courier service at your address is paid!

  • 132 # - перевірити свій номер
  • 116 * ваш код з e-mail# # - активувати тарифний план чи поповнення рахунку, що ви придбали

Ваше замовлення placed on 06/07/2022

Інформація про адресу

,,Ukraine

Підсумок Замовлення

Деталі для SIM-картки Тип елемента Назва плану Ціна Сума поповнення
Загальна сума ₴0
Щоб зв'язатися зі службою підтримки клієнтів :
Наберіть 1100 зі свого Lyca Mobile.
0 800 505 111 зі стаціонарних і мобільних номерів в Україні.
+38091600 0110 з вашого номера Lyca Mobile у роумінгу.