Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page

Актуальні запитання

Використовувати "Лайкамобайл" просто, клікніть тут для отримання інформації.

Загальні питання

Як довго буде зберігатися мій номер, якщо я не користуюся послугами Лайкамобайл?

Зазвичай ми зберігаємо Ваш номер протягом 120 днів, якщо ви не користуєтеся нашим сервісом. Тим не менш, Ви можете також зберегти свій номер на Лайкамобайл на термін до 1 року без використання нашого сервісу. Просто наберіть *139*9999 # з Вашого номера Лайкамобайл і дотримуйтесь інструкцій на екрані. Майте на увазі, що буде встановлений фіксований щорічний збір в розмірі 100 UAH, який буде відніматися від вашого балансу.

Що робити, якщо мій телефон заблоковано?

Якщо СІМ-карта не працює, коли ви вперше вставляєте її в свій телефон, на ньому може бути встановлена блокування СІМ-карти. Якщо ви користувалися послугами свого провайдера більше 1 року, це блокування можна видалити безкоштовно. Зв’яжіться з Вашим провайдером безпосередньо, щоб запросити код, який дозволить Вам видалити блокування СІМ-карти.

Якщо Ви користуєтеся телефоном уменше одного року, Ви повинні дізнатися у продавця телефона, скільки буде коштувати зняття блокування СИМ-картки. Крім того, якщо на екрані мобільного телефону відображається наступне повідомлення коли Ви вперше вставляєте в нього свою СІМ-карту: заблокований, заборонено, неправильна СІМ-карта або блокування SP, Ваш мобільний телефон може бути заблокований в інший мережі. Існує кілька способів розблокувати телефон – просто зателефонуйте в нашу службу з обслуговування клієнтів по телефону +380916000110 для отримання експертних консультацій.

Де я можу купити СІМ-карту Лайкамобайл або поповнити рахунок?

Ви можете замовити СІМ-карту Лайкамобайл безкоштовно тут. Ваучери для поповнення можна придбати в різних місцях, а також на нашому веб-сайті. Щоб знайти найближче місце, натисніть тут.

Як відключити послугу голосової пошти?

Щоб відключити послугу голосової пошти Лайкамобайл, просто наберіть *185#.

Що робити, якщо я забув коди PIN/PUK?

Якщо ви активуєте свій PIN-код СІМ-карти, а потім вводите невірний PIN-код карти Лайкамобайл три рази поспіль, СІМ-карта автоматично заблокується. Якщо це станеться, ви повинні ввести PUK-код. Ваш PUK-код вказаний на тримачі СІМ-карти, який входить в ваш стартовий пакет. Збережіть його. Якщо Ви вже приєдналися до послуги My Lyca Mobile (“Май Лакамобайл”), то також можете знайти тут PUK-код – натисніть тут, щоб увійти в систему. Якщо його немає, зверніться в службу підтримки клієнтів по телефону +38-091-600-01-10, і наша команда відповість на Ваш дзвінок.

Де я можу дізнатися мій номер Лайкамобайл?

Після того, як Ви вставили в телефон нову СІМ-карту Лайкамобайл, Ви можете побачити свій номер, набравши *132#.

Чи є щомісячні або приховані платежі?

Ні, жодних щомісячних або прихованих платежів немає. Кожна ціна, яку ви бачите, відповідає тому, що ви заплатите.

Як зв'язатися з ким-небудь, якщо у мене виникла проблема?

Відвідайте нашу сторінку «Зв’язатися з нами», щоб отримати інформацію про наші тарифи і різні способи зв’язку з нами. Як можна припинити отримувати небажані тексти або СПАМ? Отримання текстового повідомлення від компанії, якій Ви не давали свій номер, називається СПАМ. На жаль, “Лайкамобайл” не може перешкодити Вам отримувати ці небажані повідомлення, якщо тільки Ви не хочете заборонити всі текстові повідомлення. У таких компаній є хитрі способи отримання номерів мобільних телефонів. Одним із способів уникнути СПАМу є обережність щодо того, на яких сайтах ви вказуєте свій номер мобільного телефону.

Чому на екрані мого телефону з'являється миготливий значок конверт?

Миготливий конверт вказує, що текстова пам’ять заповнена. Зазвичай це перешкоджає подальшому отриманню текстових повідомлень, поки Ви не видалите декілька старих. Ви можете видалити повідомлення з папки «Вхідні», «Надіслані» або «Чернетки», щоб звільнити місце для зберігання. Кількість повідомлень, які Ви можете зберегти, змінюється для кожного телефону.

Як зробити міжнародний дзвінок в мережі Лайкамобайл?

Щодо міжнародних дзвінків,, “Лайкамобайл” працює так само, як і інші мобільні або стаціонарні мережі. Просто наберіть 00, а потім код країни, куди ви телефонуєте (наприклад, 40 для Румунії), потім код міста без першого 0 (за винятком італійських стаціонарних телефонів, де залишився початковий 0), а потім номер телефону і натисніть кнопку виклику. Замість 00 ви також можете використовувати «+» (наприклад, +40). Наприклад, якщо Ви телефонуєте в Румунію з Великобританії, ви набираєте 1100377 881276 (приклад наводиться для номера служби по роботі з клієнтами “Лайкамобайл”). Зверніть увагу, що більшість послуг голосової і текстової зв’язку класу “преміум” в інших країнах не можуть бути надані службою мобільного зв’язку при дзвінках з-за кордону.

Як відправити текстове повідомлення з Великобританії в іншу країну за допомогою Лайкамобайл?

Лайкамобайл працює так само, як і інші мобільні мережі, коли йдеться про відправку міжнародних текстових повідомлень. Просто введіть 00, потім код країни без першого 0, потім код міста, а потім номер телефону і натисніть “відправити”. Замість 00 ви також можете використовувати +. Наприклад, якщо Ви надсилаєте повідомлення в Румунію, наберіть 1100377 881276 (приклад наводиться для номера служби по роботі з клієнтами “Лайкамобайл”, недоступного для повідомлень).

Які телефони можна використовувати в мережі Лайкамобайл?

Ваш телефон повинен бути сумісний з міжнародними стандартами GSM, прийнятими всіма основними виробниками телефонів. Немає ніяких інших обмежень на тип телефону, який можна використовувати в “Лайкамобайл”. Зверніться в службу підтримки клієнтів по телефону 1100, якщо ви не впевнені в своєму телефоні.

Чи можу я відправляти або отримувати повідомлення або дзвонити за тарифом класу преміум з використанням Лаййкамобайл?

Ні. На жаль, ми не пропонуємо тарифи класу “преміум” для СМС-повідомлень і дзвінків як частини нашої пропозиції продукту.

Я не користувався моїм номером в Лайкамобайл якийсь час, і тепер він перестав працювати. Чому?

Ми автоматично деактивуємо СІМ-карти, якщо Ви не користуєтеся ними для дзвінків або СМС-повідомлень більше 90 днів. На жаль, після цього часу ці СІМ-карти не можуть бути повторно підключені, і мобільний номер також перестає бути доступним для Вас.

Скільки коштує доступ до моєї голосової пошти?

Ваша голосова пошта Лайкамобайл активується автоматично. Для доступу до голосової пошти з номера Лайкамобайл в Великобританії наберіть 1121 (або 91#). Виклики для доступу до голосової пошти абсолютно безкоштовні.

Як активувати роумінг з допомогою Лайкамобайл?

Послуги роумінгу автоматизовані, і вони повинні працювати, як тільки ви виїжджаєте за кордон. Якщо виявиться, що роумінг не працює, перезавантажте телефон, і ви зможете без проблем використовувати наші роумінг-послуги.

Чому я не можу отримувати або відправляти текстові повідомлення?

По-перше, переконайтеся, що у вас достатньо коштів на рахунку для відправки повідомлень. Якщо ви як і раніше не можете відправляти або отримувати повідомлення, будь ласка, перевірте номер центру повідомлень (MCN) в налаштуваннях ваших СМС-повідомлень – він повинен бути +38-091-600-01-10 для мережі Лайкамобайл Великобританія (Lyca Mobile UK). Якщо Ви бачите інший номер, введіть +38-091-600-01-10, вимкніть і знову ввімкніть телефон, а потім повторіть відправку будь-яких невідправлених повідомлень. Якщо проблема залишається, зверніться в службу підтримки клієнтів.

Як перевірити тарифи на дзвінки?

Ви можете перевірити наші неперевершено низькі ціни на сайті за посиланням: Або ж ви можете набрати *136*, номер телефону, на який ви хочете зателефонувати, з кодом країни, а потім #. Наприклад: *136* # (наведено приклад номера відділу обслуговування клієнтів).

Як можна перевірити рахунок?

Ви завжди можете перевірити рахунок, набравши *111# на своєму телефоні. Або ж зателефонувати в автоматичну телефонну службу на номер 1111 з вашого телефону Лайкамобайл.

Як я можу перевірити свої платіжні дані?

Щоб перевірити свої платіжні реквізити і керувати своїм обліковим записом Лайкамобайл, зареєструйте свою СІМ-карту на сайті www.lycamobile.ua. Після того, як Ви завершите настройку, Вам прийде секретний пароль, за допомогою якого Ви отримаєте доступ до управління онлайн-акаунтами на нашому веб-сайті

У мене достатньо коштів на СІМ-карті Лайкамобайл. Чому я все ще не можу активувати пакет?

Можливо, це пов’язано з активним підключенням до даних. Вимкніть мобільні дані і перезавантажте телефон. Якщо проблема не зникла, зверніться в службу підтримки клієнтів по телефону 1100 з вашого номера Лайкамобайл.

У мене є кредит, але я отримую повідомлення про помилку при спробі подзвонити, про те, що у мене недостатньо коштів на рахунку. Чому?

Ваша СІМ-карта Лайкамобайл налаштована так, щоб ви знали, коли ваш баланс стає нижче встановленого рівня. Ось чому ви можете отримати це повідомлення про помилку. Однак, як тільки ви вимкніть першу спробу і повторіть дзвінок ще раз, виклик буде проходити до тих пір, поки буде достатньо кредиту. Якщо питання залишається невирішеним, зверніться в службу підтримки клієнтів по телефону 1100 з будь-якого номера Лайкамобайл.

Ви пропонуєте послуги за контрактом?

Ні. На даний момент ми пропонуємо тільки послуги з передоплатою, проте у нас є різні пропозиції. Див. деякі з наших неповторно дешевих пакетів.

Ви надаєте СІМ-карту Лайкамобайл разом з телефоном?

Ні, на даний момент ми надаємо БЕЗКОШТОВНУ СІМ-карту.

Чи буде покупка пакета розглядатися як поповнення?

Ні, покупка пакета не буде розглядатися як поповнення.

Як я можу зареєструвати свою СІМ-карту Лайкамобайл?

Ви можете зареєструвати свою СІМ-карту на нашому веб-сайті www.lycamobile.ua. Будь ласка, не забудьте вказати код PUK.

Чому з мене стягують плату за доступ в Інтернет, якщо я користуюся Wi-Fi?

Зверніть увагу, що деякі телефони переключаються з WiFi на мобільний Інтернет в залежності від рівня сигналу. Щоб уникнути цих проблем, відключайте опцію передачі даних на своєму мобільному телефоні при використанні WiFi.

Чи обов'язково реєструвати мої реквізити для використання послуг Лайкамобайл?

Хоча ви не зобов’язані реєструвати свої реквізити, ми настійно рекомендуємо це зробити. Реєстрація Вашого номера відкриває безліч додаткових можливостей, включаючи можливість управляти вашим профілем Лайкамобайл он-лайн, налаштування автоматичного поповнення, збір виписок за рахунком, зміну або оновлення особистої інформації і т. д.
Пакети та тарифи

Як активувати внутрішній пакет на моєму телефоні Лайкамобайл?

Відвідайте нашу сторінку тарифних планів для Великобританії, тут Ви знайдете код активації потрібного Вам пакета. В якості альтернативи Ви завжди можете зателефонувати в службу підтримки клієнтів на номер 1100 з вашого номера Лайкамобайл.

Як перевірити, чи активний пакет для мого номера Лайкамобайл?

Ви завжди можете набрати * 111 #, щоб перевірити баланс і дані про знижки на свого облікового запису Лайкамобай

Чи отримаю я повідомлення про підтвердження після активації пакету?

Так, Ви отримаєте повідомлення, яке підтверджує активацію пакету. Користування пакетом починайте після отримання тексту. Якщо Ви спробуєте використовувати пакет до отримання підтвердження, Вам може бути виставлений рахунок за стандартними тарифами. Якщо Ви не отримали повідомлення з підтвердженням, Ви завжди можете перевірити пільгу пакета, набравши *137# з вашого номера Лайкамобайл або зателефонувати на номер 1100 зі свого номера Лайкамобайлв службу підтримки клієнтів.

Чи зможу я активувати пакет за рахунок акційного балансу?

Ні, для активації будь-якого пакета потрібно мати достатньо коштів на основному рахунку.

У пакету є термін дії?

Так, відомості про закінчення терміну дії вказані на сторінці пакетів і в умовах.

Чи можна переносити хвилини на наступний місяць, якщо вони не використовуються?

Ні. Відповідно до умов та положень всі пільги закінчуються в той же день, що і дата закінчення терміну дії пакета.

Я активував пакет і використовував всі пільги. Чи можна активувати той же пакет ще раз?

На даний момент ви можете активувати один і той же пакет один раз на місяць.

Чи можу я використовувати ці хвилини для дзвінків в інші країни?

Кожен комплект спеціально розроблений для обслуговування конкретних клієнтів. Ви можете телефонувати тільки в країни, зазначені в активованому Вами пакеті.

Я активував не той пакет, що робити?

У нас немає можливості скасувати Ваш пакет після активації; Однак, в залежності від пакета і Вашого обсягу використання послуг, ми постараємося допомогти вам. За більш детальною інформацією звертайтесь в службу підтримки клієнтів по телефону 1100 з вашого номера Лайкамобайл.

Де я можу знайти дані пакета?

Для того, щоб пропонувати найбільш конкурентоспроможні пакети нашим клієнтам, ми оновлюємо наші тарифи якомога частіше; для отримання найактуальнішої інформації по наших тарифах і пакетах відвідайте наш веб-сайт. Ви також можете зателефонувати в службу підтримки клієнтів по телефону 1100 з вашого номера Лайкамобайл.

Мій пакет був відновлений шляхом списання коштів з мого банківського рахунку. Чому?

При активації пакета є можливість автоматично відновити його. Зніміть прапорець, щоб відключити автоматичне оновлення. Зверніть увагу, що опція автоматичного відновлення доступна для Вас, та це позбавляє від необхідності запам’ятовувати обліковий запис.

Я давно використовую один і той самий пакет. Чому він тепер змінився?

Для того, щоб пропонувати найбільш конкурентоспроможні пакети нашим клієнтам, ми оновлюємо наші тарифи якомога частіше; для отримання найактуальнішої інформації по наших тарифах і пакетах відвідайте наш веб-сайт. Ви також можете зателефонувати в службу підтримки клієнтів по телефону 1100 з вашого номера Лайкамобайл. Наші тарифи оператора мережі віртуальної і мобільного зв’язку залежать від ринкових умов і коливань ставок, і ми постійно оновлюємо наші продукти, щоб забезпечити нашим клієнтам оптимальне співвідношення ціни і якості.
СІМ-карта втрачена або вкрадена

Я втратив СІМ-карту і хочу повернути той же номер. Це можливо?

Ви можете отримати нову СІМ-карту, замовляючи її онлайн, або отримати СІМ-карту у будь-якого з наших роздрібних партнерів. Після того отримання нової SIM-карти зателефонуйте до Служби підтримки клієнтів по телефону 1100 (якщо ви телефонуєте з номера Лайкамобайл) або +38-091-600-01-10 (якщо ви телефонуєте з будь-якого іншого номера) з кодом PUK, і ми допоможемо передати ваш старий номер на нову СІМ-карту протягом 24 робочих годин.

Я втратив СІМ-карту і хочу відновити мої контакти. Це можливо?

У нас немає можливості відновити Ваші контакти, однак, якщо ви є зареєстрованим клієнтом, ви можете зайти на свій обліковий запис My Lyca Mobile і перевірити свої набрані номери. За більш детальною інформацією звертайтесь до Служби підтримки клієнтів по телефону 1100 (якщо ви телефонуєте з номера Лайкамобайл) або +38-091-600-01-10 (якщо ви телефонуєте з будь-якого іншого номера).

Моя СІМ-карта втрачена / викрадена. Як заборонити використовувати її?

Будь ласка, зверніться якомога швидше в Службу підтримки клієнтів по телефону +38-091-600-01-10, і один з наших консультантів допоможе вам.

Я втратив СІМ-карту і хотів би заблокувати її, щоб її не використали. Це можливо?

Зверніться до служби підтримки клієнтів по телефону 1100 (якщо ви телефонуєте з номера Лайкамобайл) або +38-091-600-01-10 (якщо ви телефонуєте з будь-якого іншого номера) з докладною інформацією про свою СІМ-карти, і Ваша карта буде заблокована.

Я втратив СІМ-карту і хотів би отримати страховку. Що мені робити?

Надішліть листа електронною поштою на адресу cs@lycamobile.ua з необхідними даними, такими як номер IMEI і модель/марка телефону, а також копію рахунку за послуги, щоб підтвердити свою особу. Після того, як перевірка буде завершена, ми надамо вам докази, які ви можете використовувати для затребування страхової виплати.

Після того, як я заявлю свою СІМ-карту як втрачену, чи будуть блокуватися вхідні дзвінки?

На даний момент у нас немає можливості блокувати вхідні дзвінки, однак вихідні дзвінки будуть заблоковані, як тільки буде заблоковано номер.
Доступ в Інтернет

Мій Інтернет перестає працювати. Що робити?

Переконайтеся, що на вашому телефоні є достатній пакет Інтернет-трафіку або достатньо коштів на рахунку. Ви завжди можете дізнатися точний баланс Вашого рахунку Лайкамобайл, набравши *111# і натиснувши виклик. Якщо питання залишається невирішеним, зверніться в службу підтримки клієнтів по телефону 1100 з будь-якого номера Лайкамобайл.

Чому я отримую повідомлення для налаштувань GPRS?

Кожен раз, коли Ви змінюєте або перезавантажуєте телефон, Ви отримуєте повідомлення про автоматичні налаштування, однак після збереження або установки налаштувань доставка повідомлень припиниться.

Чому я не можу отримати доступ до Інтернету, хоча у мене активний пакет передачі даних?

Переконайтеся, що мобільні дані і роумінг даних включені, а також перевірте налаштування вручну, відвідавши наш веб-сайт.

Чи зможу я отримати доступ до Інтернету під час роумінгу?

Ми встановили інтернет в роумінгу у низці країн. Детальну інформацію про те, які країни підтримуються, можна знайти на сторінці роумінг тарифи.

Чи зможу я використовувати інтернет на модемі BlackBerry або роутері?

Ні, на даний момент ми не підтримуємо інтернет на модемі BlackBerry або роутерах.

Чи потрібно вручну вводити настройки на моєму телефоні для доступу в Інтернет?

Залежно від моделі Вашого телефону настройки будуть відрізнятися. Для більшості телефонів Ви автоматично отримаєте налаштування, які потрібно буде зберегти для роботи. Ви можете вручну вибрати настройки для Вашої моделі мобільного телефону, перейшовши на сторінку «Налаштування мобільного Інтернету». Або ж можна звернутися в службу підтримки клієнтів по телефону 1100.

Чи можу я отримати налаштування по електронній пошті для самостійної установки?

Так, будь ласка, зателефонуйте нам по телефону 1100 і повідомте діючу адресу електронної пошти, на цю адресу ми зможемо відправити налаштування.

Чи є обов'язковим ім'я користувача і пароль?

Ні, ви можете ігнорувати цей параметр.

Мій телефон запитує PIN-код при збереженні налаштувань. Який у мене PIN-код?

Ви можете ввести «0000» або «1234».
Підключення до мережі

Чому мій телефон показує тільки екстрені виклики?

Перезавантажте телефон і виберіть мережу вручну, Ви можете вибрати Лайкамобайл або Трімоб.

Чому у мене немає повного покриття?

Мережеве покриття у значній мірі залежить від місця розташування і наших мережевих партнерів. Продовжуйте спроби, і якщо питання залишається невирішеним, зверніться в службу підтримки клієнтів на номер 1100 з Вашого номера Лайкамобайл.

Здається, що моя СІМ-карта пошкоджена, і я не можу підключитися до мережі. Що мені робити?

Якщо СІМ-карта пошкоджена, зверніться в службу підтримки клієнтів по телефону 1100, де ми надамо вам СІМ-карту з новий активоване номер новий активованим номером і кодом PUK Лайкамобайл, Ви зможете перенести свій старий номер на нову SIM-карту протягом 24 робочих годин .

Моя СІМ-карта не працює в деяких телефонах, але інші СІМ-карти працюють. Чому?

Оскільки ваша СІМ-карта не працює у вашому телефоні, хоча інші СІМ-карти працюють, це може бути пов’язано з постачальником телефону; або мобільний телефон може бути “прошитий”, тобто він приймає тільки СІМ-карти від конкретного постачальника послуг. Для отримання додаткової допомоги зверніться до продавця телефону.

Інші послуги